sobota, 11 stycznia 2014

Aktywna sobota

Cześć!

Dzisiaj post tak późno, gdyż cały dzień gdzieś byłam. Od godz. 13 na sali, gdyż odbywał się tam turniej- HMG. Później poszłam z Natalą do gok-u by pomóc w przygotowaniu loterii na WOŚP. Gdy z dziewczynami skończyłyśmy już numerowanie, składanie, itp. to postanowiłyśmy znów zajrzeć na salę. Około godziny temu wróciłam do domu i musiałam trochę odpocząć. Teraz zawitałam do was!








Jutro dzień spędzam podobnie, tzn. na Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Zdjęcia może wstawię od razu jak przyjdę, ale nie obiecuję. 

Dziękuję, że tu zaglądacie. Życzę miłego wieczoru i miłej niedzieli. ♥

Byłabym wdzięczna gdybyście like'neli fanpage'a mojego bloga

1 komentarz:

  1. fajnie, że w końcu coś dodajesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden pozostawiony tu komentarz ♥ Jeśli możecie do komentarzy dodajcie swój link do bloga, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad :)