czwartek, 30 stycznia 2014

Karnabal

Cześć! 

Ostatnie 2 dni spędziłam poza domem. Brałam udział w Karnabalu. Jest to bal dla osób niepełnosprawnych, który organizujemy co rok. W tym roku postawiliśmy na polskie baśnie, a więc w przedstawieniu znalazł się Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Królewna Śnieżka i krasnoludek, Jaś i Małgosia, Kot w butach, Baba Jaga i wilk. Początek stworzenia całej historii był trudny. Nie obeszło się bez kłótni i śmiechu. Ale udało nam się, sądzimy, że daliśmy radę. Czekam na kolejną nockę z wami- wolontariuszami. Mam nadzieję, że zorganizujemy coś razem! 


Zostały mi trzy dni wolnego- ferie się kończą. Mam zamiar te dni wykorzystać jak się da. Potem niestety trzeba się zająć nauką. 

Dziękuję bardzo, za polubienie fanpage'a. Każdy nowy obserwator wywołuje na mej twarzy uśmiech. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden pozostawiony tu komentarz ♥ Jeśli możecie do komentarzy dodajcie swój link do bloga, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad :)