wtorek, 7 stycznia 2014

Konkretne zmiany!

Dwa dni temu minął rok od założenia tego bloga. Szczerze? Jestem wkurzona na siebie, że nie przyłożyłam się tak bardzo do blogowania. Mówiłam sobie: "A dodam ten post jutro". Następnego dnia było tak samo. Nie wiem czemu nie zdyscyplinowałam się i nie dodawałam postów. Zamykam tamten rok i chcę, aby w tym roku blog się ożywił...
Jak zauważyliście zmieniłam wygląd bloga oraz usunęłam wszystkie posty! Zaczynam od zera. Myślę, że będziecie dawać mi takiego kopa, że posty będą pojawiać się często. Chcę teraz bardziej być z wami. Myślę, że jak połączymy siły to będzie świetnie.



Trzymajcie się i do następnego! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden pozostawiony tu komentarz ♥ Jeśli możecie do komentarzy dodajcie swój link do bloga, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad :)