poniedziałek, 13 stycznia 2014

Miła niedziela

Cześć!

Jestem dzisiaj, bo po wczorajszym WOŚP-ie nie byłam na siłach, aby tu zajrzeć. Wczorajszy dzień mile mnie zaskoczył- miła atmosfera, świetni ludzie i ta cała akcja. Spędziłam go w dobrym towarzystwie. By nie opisywać tu całej "imprezy" macie parę zdjęć. Było by ich więcej i byłyby lepszej jakości, ale niestety praktycznie cały czas miałam zajęte ręce. I zrobiłam dosłownie tylko trochę zdjęć.





Przy licytacji nawet mi i Natalii udało się coś wylicytować. Postanowiłyśmy, że za rok musimy wziąć więcej pieniędzy, bo teraz prawie każdy nas przebijał. :)

A teraz lecę szybko, bo POLSKI i MATEMATYKA na mnie czekają. Jeszcze tydzień- musisz wytrzymać Patrycja!

To ja lecę, do napisania! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden pozostawiony tu komentarz ♥ Jeśli możecie do komentarzy dodajcie swój link do bloga, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad :)