poniedziałek, 3 lutego 2014

popołudniowy spacer

Cześć!

Wczoraj miałam umieścić ten post, lecz zabrakło mi czasu. Nauka zajęła mi więcej czasu niż się spodziewałam... Poszłam wczorajszym popołudniem z Andżeliką i Natalą na spacer, wzięłam ze sobą aparat. Chociaż nie myślałam, że zrobię tyle zdjęć. Ten spacer dobrze wpłynął na późniejszą naukę. Chociaż przyznam, że troszkę zmarzłyśmy.



Dzisiaj znów siedzę przy książkach. Nie odpuszczą nam nauczyciele tych kartkówek. Jeśli chce się mieć dobre oceny to niestety trzeba się uczyć.
A tak poza nauką, życzę wam miłego tygodnia, żebyście wytrwali te wszystkie lekcję i każdy dzień- do weekendu, i zazdroszczę tym, którzy zaczęli ferie. Niestety coś się zaczyna, a coś się kończy.



1 komentarz:

  1. Prześwietne zdjęcia!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden pozostawiony tu komentarz ♥ Jeśli możecie do komentarzy dodajcie swój link do bloga, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad :)