sobota, 22 lutego 2014

Wreszcie idzie wiosna!

Cześć, cześć!   

Luty dobiega powoli ku końcowi, a u nas zamiast zimy jest WIOSNA. Śniegu już nie widać, temperatura zaczęła wzrastać. W końcu! Nie sądziłam, że stanie się to tak szybko. Korzystając z pięknej dzisiejszej pogody wybrałam się z Natalą na spacer- długi i pełen przygód. Zaczynając od spotkania kolegów na motocyklach, zdjęciach nad rzeką, poprzez zagubieniu się w lesie, kończąc na znalezieniu drogi do domu. 

Błąkając się po tym lesie znalazłyśmy kilka ciekawych miejsc, z których widoki były zniewalające. I jeszcze to słońce, które swoimi promieniami świeciło nam prosto w oczy. Tego nam od dawna było trzeba. Dzięki tej prawie dwu godzinnej wędrówce miałyśmy czas, by przedyskutować pewne sprawy, jak i się pośmiać wspominając stare dzieje. Mamy zamiar jutro przejść się inna trasą, miejmy nadzieję, że nie zabłądzimy. 
A oto parę zdjęć.  









 




A jak wy spędzacie wolny weekend? Też korzystacie z niego jak tylko możecie? 


6 komentarzy:

  1. pogoda jest super, szkoda ze jestem chora:(
    sliczne zdjecia kochana!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) a ten post jest świetny ;3 śliczne zdjęcia ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wiosnę <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog ładne zdjecia! moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja na 100% zrobie to samo!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pogoda :) Świetne miejsce na robienie zdjeć, ten klimat!
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i blog !
    Zapraszam również do mnie dopiero zaczynam .

    http://oliwiaoliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden pozostawiony tu komentarz ♥ Jeśli możecie do komentarzy dodajcie swój link do bloga, na pewno zajrzę i pozostawię po sobie ślad :)